První číslo tištěné Taneční zóny v roce 2022 otevírá textově rozsáhlý kulatý stůl Jany Soprové na téma uplatnění absolventů katedry nonverbálního herectví HAMU s názvem Zůstat autentickou osobností. Navazuje velmi zajímavé pojednání Romana Vaška na téma Balet Národního divadla za vedení Filipa Barankiewicze, které nabízí upřímný pohled na směřování našeho předního baletního souboru, tak, jak byl připraven jako podklad pro jednání garanční rady ND. Text Malá mořská víla obsahuje zpověď francouzské herečky Jeanne Heuclin o vztahu k tanci. V rámci festivalové sekce reflektuje Vladimír Hulec festivaly Avignonské vize (text Lající, divý, běsný), Malou inventuru (text Velmi velká inventura) a Jana Soprová festival Prague Fringe (Jak Brit přijel do Prahy a založil festival). Součástí je též rozhovor Vladimíra Hulce s guadeloupským choreografem a tanečníkem Maxem Diakokem. Lucie Trmíková a Kristýna Nebeská nabízí v textu Deník Santini neobyčejně poutavý vhled do postupné tvorby projektu Santini spolku JEDL. Číslo uzavírá kulatý stůl Jany Orlové s názvem Všechno performuje ze setkání teoretiků, historiků a kurátorů performance artu z 1. listopadu 2021.